High Explosive granade
Tímto granátem máte jako jediným možnost někomu ubrat HP. Ubírá v rozmezí 1-94 HP (nejsem si jistý ale je to něco kolem 90 HP). Má červený proužek...kterým ho rozlišíte ihned od granátů jiných. Při odrazu je charakteristický jeho "cinkavý zvuk" který je poměrně dost hlasitý a upozorní vás na blížící se nebezpečí. Výbuch nastane po několika sekundách od hodu, tzn. že na něm nezávisí rychlost hodu, počet odražení, nebo dopad. Výhodou granátu HE je, že při výbuchu záleží na tom jak je protivník daleko a ne na to kolik překážek stojí v cestě (takže když se schováte před letícím HE třeba za bednu, tak vám to absolutně nepomůže), takže jedinou obranou je útěk co nejdále od místa výbuchu - čím větší vzdálenost - tím menší demage. Chránit se proti HE můžete taky vestou, která při blízké explozi ubírá až 50% demage.
Flashbang
Flash, neboli oslepující granát, způsobuje několikasekundové oslepení protivníka, které závisí přímo úměrně na vzdálenosti výbuchu. Granát je celý stříbrný a při odrazu způsobuje tlumivý zvuk. Výbuch nastane po několika sekundách od hodu, jako tomu bylo u HE. Flash oslepí jen toho, kdo je se do něj podívá (při otočení zády k flashi se účinky zmenšují, ale i přesto dost znepříjemní protivníkovi život). Flashe si můžete koupit 2 kusy a taky dva kusy vyhodit (stačí zmáčknout znova střelbu po vyhození prvního granátu). Ochrana před flashem je jenom otočení, nebo rychlé se schování (mýty o ochraňující funkci Nightvision před flashem jsou pouze k pousmání :))
Smoke granade
Úkol smoke je vypustit hustý oblak dýmu na místě dopadu a znepříjemnit tím práci obráncům či útočníkům. Na granátu naleznete zelený rozlišující proužek a při odrazu způsobuje totožný zvuk jako flash. Změna je ovšem ve výbuchu, který nastává při dopadu a zastavení smoke. Používá se hojně proti sniperům, taky se používá na zhoršení nepřítelovy FPS :). Nicméně je nejméně využivaný a na publicu ho moc nenajdete. Zato při CW se jeho schopnosti hojně využívají při taktických útocích.